Hoe knip je mannen haar

professional barber holding a hair trimmer in her hands - kapper stockfoto's en -beelden

Binnen een kapsalon heeft elk station zijn eigen haarstylist of kapper. Binnen dit gespecialiseerde gebied zullen de kappers elke dag bij verschillende klanten werken en zullen de klanten betalen voor de diensten die de kappers geven.

Een goede kapper zal de kennis hebben over het knippen van het haar van een man en over basiskapsel. Als kapper weet hij welke stijl goed is voor een man en hoe hij het beschadigde haar van een man moet verzorgen. Een kapper weet hoe hij een beschadigd kapsel moet camoufleren zodat het bij de klant past. De kapper zal de schouders en nek masseren om de juiste positie te vinden, afhankelijk van de bewegingen van de cliënt. Als een man eenmaal is geknipt, zal de kapper hem goed in zeepachtig nat haar kleden en een hoofdhuidbeschermer aanbrengen om de droge hoofdhuid en bloedingen te voorkomen die zeker zullen optreden bij snijwonden op de hoofdhuid. Met behulp van de andere mesjes zal de kapper de huid schrobben en het bloeden en de zwelling minimaliseren. De kapper zal het hoofd van de cliënt masseren, met hem praten over vriendinnen en moeders, en belooft voor hem te zorgen. Met een opdrachtgever,

Dit alles is natuurlijk veel meer dan alleen praten over haarverzorging. Een kapper helpt zijn klant ook om zich beter te voelen over zichzelf en om het haar van zijn klant zijdezacht te laten aanvoelen. Hij kan zijn klant aanmoedigen om 's nachts voldoende te rusten, want slaapgebrek betekent drogere manen. Mensen die lange afstanden rijden voor hun haar, vinden ook tijd voor een droge en veilige scheerbeurt, wat zeldzaam is voor mensen die helemaal naar huis willen rijden. De kapper kan ook prachtige kapsels aanbevelen, wat leuk is voor zowel de klant als de stylist.

Natuurlijk maakt de naam van het kapsel weinig uit voor degenen die het gaan laten doen. De ervaring van het laten doen van je haar, zelfs al is het maar een wasbeurt, zal het verschil maken in hoe de klant erover denkt. De stylist weet van tevoren welk kapsel de klant wil en bereidt zich dienovereenkomstig voor. Aan de andere kant zou de klant kunnen denken dat de kapper het gewoon te druk voor hem of haar heeft, waardoor de twee elke dag tot laat werken. Er zijn veel redenen voor een klant om niet naar de kapper te gaan. Ten eerste weet de klant niet of de stylist het druk heeft of niet. Wat de stylist betreft, hij heeft misschien een heel goede vriend in de wachtkamer. Hij zal dus over twee tijdvakken klaar moeten zijn.

Hoewel de twee onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, stelt de relatie tussen de stylist en de klant de stylist in staat zijn of haar best te doen. De klant moet zeker begrijpen dat als hij of zij de resultaten niet leuk vindt, de stylist een andere moet proberen. De klant moet ontspannen, zelfs als het naar een thuiskomstdans of een belangrijke gebeurtenis gaat.

Wanneer de twee de service hebben voltooid, moet de stylist de nagels van de klant afvegen en zijn of haar handen wassen. Vervolgens moet de kapper de klant leren hoe hij zijn of haar haar moet houden als het nat is. Het water moet in het haar sijpelen en de haarlokken moeten uit elkaar worden getrokken. De klant moet zijn of haar haar wassen zoals de kapper hem of haar heeft geleerd.

Nu, wanneer de klant klaar is met het wassen van zijn of haar haar, moet de kapper hem of haar leren hoe hij het moet drogen. De cliënt dient ervoor te zorgen dat hij of zij de salon goed verlaat en de cliënt goed gaat zitten. Zonder dit te doen, zal de klant de afschuwelijke draai en vangst moeten ervaren die de stylist hem of haar heeft gegeven. De kapper moet de klant dan leren hoe hij het haar moet kammen en in model brengen. De kam moet zo worden gebruikt dat de haren niet tegen elkaar aan borstelen. Het haar moet zo worden geplaatst dat het het hoofd omhoog houdt.

Wanneer de stylist ziet dat de klant van de service geniet, moet hij of zij dit herkennen. De cliënt dient gewekt te worden wanneer het tijd is om te vertrekken. De kapper moet de klant leren hoe het haar te stylen en hem of haar de kans geven om vanuit verschillende hoeken te kijken. Dit zal iedereen eraan herinneren dat het de taak van de stylist is om ervoor te zorgen dat de klant geniet van de service.

Wanneer de klant de salon verlaat, moet hij of zij het gevoel hebben dat hij of zij net terug is van het springkussen ergens. horloge! Terwijl de cliënt opdroogt, moet hij of zij beseffen dat hij of zij een nieuwe kijk op het leven heeft gekregen. Het echte werk begint wanneer de klantstraal Cutting succesvol is, een geweldige ervaring.